Ni un aplaudiment als sanitaris

Sí, no he sortit a aplaudir cap dia als sanitaris. Que ningú s’ho prengui malament, els i tinc molt d’afecte i crec que estan fent una gran tasca.

No els aplaudeixo perquè estan realitzant la seva tasca, de la mateixa manera que l’estan realitzant transportistes, brigades de neteja, professors, tècnics IT, etc.

És evident que la societat o es SUBNORMAL, o realment ens hem d’extingir. La gent no hauria de sortir a les 20.00 h a aplaudir; haurien de sortir amb cassoles, cada cop que surt un polític a banalitzar sobre la situació en la qual estem. Són ells els culpables?

No, la motxilla de la culpa la tenim tots; sobretot els ciutadans que hem posat a INÚTILS a gestionar els nostres recursos. Any rere any, aquests CARALLOTS que hem posat al capdavant, s’ha anat carregant la nostra sanitat pública, ens han inflat a autopistes per limitar la nostra mobilitat, ampliant concessions i omplin-se les butxaques empreses privades i ells mateixos, ens han rebaixat o congelat el sou amb les seves polítiques, i nosaltres ens hem quedat de braços plegats mirant com s’ho anaven carregant. Tenim el que ens mereixem.

Ara et diuen que la culpa la té la COVID-19, però la culpa la tenim nosaltres que hem deixat que aquells que haurien d’haver gestionat els nostres recursos de forma justa i eficaç, ho hagin fet per beneficiar-se ells i les empreses dels seus amiguets.

Tenim noticies tant sorprents d’empreses com Abertis com aquesta:

Abertis reclama allargar la concessió de l’AP-7 per compensar el descens de trànsit durant l’estat d’alarma

Abertis reclama allargar la concessió, suposo perque no han recuperat la inversió…

Via Tram Concessionària Anys de concessió Pròrroga Cost de construcció

(en milions d’euros)

Ingressos estimats finals

(en milions d’euros)

AP-7 Granollers – la Jonquera Acesa (Abertis) 34 (fins 2004) 2021 21 682,2
AP-7 Molins de Rei – Martorell Acesa (Abertis) 37 (fins 2005) 2021 14,6 1.168,7
AP-7 Martorell – Tarragona Acesa (Abertis) 37 (fins 2005) 2021 42,2 2.170,3
AP-7 Tarragona – Alcanar Aumar (Abertis) 27 (fins 1998) 2019 11,7 1.106,3
AP-2 Mediterrani – Lleida Acesa (Abertis) 25 (fins 1998) 2021 84,9 1.019,7
AP-2 Lleida – Saragossa Acesa (Abertis) 25 (fins 1998) 2021 66,6 1.019,7
C-32 Montgat – Mataró Invicat (Abertis) 34 (fins 2004) 2021 21 682,2
C-32 Mataró – Palafolls Invicat (Abertis) 26 (fins 2016) 2021 285,5 363,4
C-32 Castelldefels – Sitges Aucat (Abertis) 33 (fins 2022) 2039 205,5 2.874,3
C-32 Sitges – El Vendrell Aucat (Abertis) 45 (fins 2039) 208,2 674,2
C-16 Terrassa – Manresa Autema

(Ferrovial i Abertis)

35 (fins 2031) 2036 126,8 4.035,3
C-16 Sant Cugat del Vallès – Terrassa Autema

(Ferrovial i Abertis)

37 (fins 2036) 60,5 1.745,1
Túnel del Cadí Túnel del Cadí Generalitat i altres 46 (fins 2019) 2023 83,2 656,6
Túnels de Vallvidrera Tabasa Generalitat i altres 50 (fins 2037) 19,9 1.903,2
C-33 Barcelona – Montmeló Invicat (Abertis) 37 (fins 2004) 2021 19,9 535,4

O parem això o la maquinària muntada pels polítics no pararà de tragar i tragar…